Просмотр по ключевому слову маркетинговые инструменты


Показаны результаты 1 - 20 из 22
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2021 Feedback from customers of healthy products: strategy of marketing actions in the offline and online environment Letunovska, Nataliia Yevhenivna Article 2509510 2341925
2017 Innovative marketing strategies to provide ecological safety at regional and global levels Domashenko, Maryna Dmytrivna; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Kuchmiyov, A.; Kotenko, Oleksandr Oleksandrovych Article -315780283 -146857394
2021 Methodical Tools Research of Place Marketing Via Small and Medium Business Development Rosokhata, Anna Serhiivna; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Jasnikowski, A.; Dmytruk, K. Article 325474386 376416099
2021 Promotion tools in small and medium enterprises: bibliometric analysis Makerska, V. O.; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna Article 1077823821 -155046414
2020 Recommendations for improving the hospital’s marketing policy Pushko, Olha Oleksandrivna; Yula, Yu.; Palienko, M. Article 31163413 1866757248
2021 Scarcity marketing as an effective marketing tool (on the example of Clubhouse) Павленко, М.С.; Khomenko, Liliia Mykolaivna Conference Papers 977997085 308023350
2022 Маркетингове забезпечення виведення нового товару на ринок Денисенко, М.О. Bachelous Paper 2025852449 -1482561726
2009 Маркетинговое управление и управление маркетингом: понятийно-категориальные особенности Степакова, Е.В. Article 25442971 45227289
2011 Маркетингові стратегії антикризового управління: класифікаційні ознаки та умови їх застосування Melnyk, Yuliia Mykolaivna Article -1279022554 -1790101815
2017 Маркетингові інструменти забезпечення якості обслуговування на ринку банківських послуг Решетнікова, І.Л.; Шаповалова, Е.П. Article 48613852 15191842
2010 Маркетингові інструменти формування стратегії сталого регіонального розвитку Melnyk, Yuliia Mykolaivna Article 448751790 579607268
2012 Модель компетенцій контактного персоналу підприємств сфери послуг Сагайдак, М.П. Conference Papers 734025 856889
2013 Особливості застосування теорії RevPash у ресторанному бізнесі Фігун, Н.В. Conference Papers 2098562682 1082879810
2013 Оцінка загроз використання маркетингових інструментів в період ринкової кризи Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych; Титаренко, Ю.В. Conference Papers 3471347 6942891
2016 Передумови розвитку digital-маркетингу в роздрібній торгівлі Жегус, О.В. Conference Papers 2483130 2603090
2012 Перспективи використання маркетингових інструментів у галузі охорони здоров’я України Овсянецька, Ольга Ярославівна Article 878811801 79704886
2021 Позиціонування торгової марки як передумова формування стратегії Лебединець, К. В. Bachelous Paper 29259003 98798213
2015 Проблеми і перспективи просування продукції вітчизнних підприємств в Internet Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Іванова, Тетяна Євгеніївна; Иванова, Татьяна Евгеньевна; Ivanova, Tetiana Evgeniivna Article -1116155358 -1324874977
2010 Рыночные инструменты в организации экономического механизма природопользования Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Mitsura, Olena Oleksiivna Conference Papers -1726393533 395219587
2019 Удосконалення маркетингових технологій просування товарів компанії "Лакталіс-Україна" у мережі Інтернет Жиронкін, К.Р. Masters thesis 14 12